Als Administratief Medewerker zorg jij voor een vlekkeloos georganiseerde administratie

12 - 28 uur

Barneveld

Waar jij blij van wordt:

  • Een goed salaris op basis van jouw ervaring
  • Snel een vast dienstverband
  • Werken in een prettige en informele werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatief
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken
  • Werken in de sterk groeiende markt van duurzame energie
  • Je krijgt veel vertrouwen en verantwoordelijkheid
  • Meerdere opleidings- en doorgroeimogelijkheden
  • Een laptop van de zaak

Waar wij blij van worden:

  • Je hebt ervaring of affiniteit met het werken met een ERP-systeem
  • Je bent nauwkeurig en houdt graag het overzicht
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Jij geniet van cijfers, structuur en een vlekkeloze administratie.

Als Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor het inboeken van inkomende facturen, het verwerken van bankgegevens en het uitvoeren van betalingen. Je zorgt voor tijdige en nauwkeurige btw-aangiftes en, afhankelijk van jouw beschikbaarheid, ondersteun je bij de facturatie en het debiteurenbeheer. Daarnaast houd je je bezig met de personeelsadministratie en draag je bij aan een gestructureerde en foutloze administratie voor ongeveer 10 verschillende administraties.

Topwind ontzorgt haar klanten in het volledige traject van ontwikkeling tot en met exploitatie van windparken. Topwind bestaat uit diverse entiteiten, zowel in Nederland als in België. Naast de Topwind groep voeren wij ook de administraties voor een aantal van onze klanten.

Als beloning voor jouw inzet krijg jij van ons snel zicht op een vast contract, een laptop van de zaak én krijg jij de ruimte om je te blijven ontwikkelen. Dit doe je niet alleen, maar samen met je gezellige collega’s die voor je klaar staan als dat nodig is. Samen versterken we elkaar én de positie van Topwind in de markt.

Klinkt dit als een baan die bij jou past? Klik dan op de knop ‘Vertel mij meer’ of stuur Wendy een berichtje via de chat.

Vertel mij meer
Administratief Medewerker bij Topwind

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
08:32 Je start de dag op ons modern ingerichte kantoor in Barneveld of als dat vandaag beter voor je uitkomt, werk je gewoon vanuit huis. Op kantoor aangekomen praat je wat collega’s bij en daarna check en beantwoord je allereerst je mail en zorgt ervoor dat de taken in de Administratie-mailbox worden opgepakt.
09:37 Vanochtend staat het verwerken van de bankmutaties op het programma. Je haalt de informatie via Afas op uit het banksysteem en controleert de boekingen en past ze aan waar nodig.
11:12 Het einde van de maand is in zicht. Je gaat aan de slag met de voorbereiding voor de btw-aangifte. Samen met je collega van de financiële afdeling ga je een afwijkende mutatie uitzoeken.
12:34 Ben je vandaag op kantoor, dan lunch je gezellig samen met je collega’s in onze moderne kantine. Je speelt daarna een fanatiek potje tafelvoetbal of je maakt een lunchwandeling.
13:07 In de middag ga je aan de slag met het verwerken van de inkoopfacturen en zorg je ervoor dat de verantwoordelijke collega’s binnen Topwind hun akkoord geven voor de inhoud van deze facturen. Je belt nog even met een leverancier voor wat uitleg over een ontvangen factuur en zorgt ervoor dat er een nieuwe factuur wordt opgestuurd.
16:28 Een collega heeft aangegeven te gaan verhuizen. Je past haar adres aan in de personeelsadministratie en berekent haar nieuwe reiskostenvergoeding aan de hand van haar nieuwe adres.
17:03 Na een productieve dag vol samenwerking met collega’s stap je met een voldaan gevoel de deur uit.
  • Een goed salaris op basis van jouw ervaring;
  • Snel een vast dienstverband;
  • Werken in een prettige en informele werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatief;
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken;
  • Werken in de sterk groeiende markt van duurzame energie;
  • Je krijgt veel vertrouwen en verantwoordelijkheid;
  • Meerdere opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Een laptop van de zaak.
  • Je hebt ervaring of affiniteit met het werken met een ERP-systeem (bij voorkeur AFAS);
  • Je bent nauwkeurig en houdt graag het overzicht;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent minimaal 12 uur per week beschikbaar (werkdagen in overleg);
  • Je past bij een groeiende onderneming, waar een flexibele instelling een vereiste is.

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of mij, Wendy, via de chatknop een berichtje stuurt, neem ik contact met je op.

Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd aan mij stellen, door te klikken op de chatknop.

Topwind - Energizing ambitions

Topwind is sinds 2008 een toonaangevend adviesbureau in de duurzame energiebranche. We werken met ongeveer 40 medewerkers aan de realisatie, exploitatie en optimalisatie van wind- en zonneparken. Door innovatieve en flexibele oplossingen te bieden, realiseren we projecten die perfect aansluiten op de wensen van onze opdrachtgevers. Topwind bestaat uit diverse entiteiten, zowel in Nederland als in België. Naast de Topwind groep voeren wij ook de administraties voor een aantal van onze klanten.

Vacature later bekijken

Vul je e-mailadres in, dan sturen wij de vacature naar je op!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.