Laat elke klant met een glimlach ophangen als Medewerker Klantenservice bij Blue Current

Utrecht

32-40 uur

€ 3.000 - € 3.500

Waar jij blij van wordt:

  • Een salaris tussen de € 3.000 en € 3.500 bruto per maand
  • Direct een vast contract
  • Onbeperkt vakantiedagen (in overleg)
  • Hybride werken: tot maximaal twee dagen per week bij een fulltime dienstverband
  • Veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid in een platte organisatie
  • Doorgroeimogelijkheden in de richting die bij jou past
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer
  • Een MacBook van de zaak
  • Toegang tot een cursusplatform voor je onboarding en verdere ontwikkeling
  • Gratis vegetarische lunch op kantoor en maandelijkse gezamenlijke lunch
  • Werken in een enthousiast, jong en gedreven team met gezellige vrijdagmiddag- en maandelijkse borrels

Waar wij blij van worden:

  • Minimaal één jaar ervaring in de klantenservice
  • Affiniteit met duurzaamheid en techniek
  • Goede communicatieve vaardigheden en sociaal aangelegd

Ben jij iemand die energie krijgt van contact met mensen en snel wilt schakelen in uiteenlopende situaties?

Als Medewerker Klantenservice heb je veel klantcontact via telefoon, mail en chat (ongeveer 50 tickets per dag). Je beantwoordt vragen over bijvoorbeeld storingen bij laadpunten, gebruikersdata of het uitlezen van systemen. Jij analyseert snel waar het probleem zit, test mogelijke oplossingen en helpt direct waar je kunt.

Bij Blue Current stap je binnen in een levendig, informeel team waar volop ruimte is voor jouw ideeën en enthousiasme. Je werkt nauw samen met verschillende specialisten, zodat je altijd iemand hebt om mee te sparren, ideeën uit te wisselen of samen een storing op te lossen.

Wat levert het jou op? Een salaris tussen de € 3.000 en € 3.500 bruto per maand, direct een vast contract en onbeperkt vakantiedagen. Je werkt hybride, krijgt een MacBook van de zaak, geniet van gratis vegetarische lunches en profiteert van een goede pensioenregeling. Geen dag is hier hetzelfde: je leert continu bij van klanten én collega’s.

Ben jij enthousiast? Klik op de knop “Vertel mij meer” of stuur Sannah een bericht via de chat.

Vertel mij meer
Medewerker Klantenservice bij Blue Current

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
08:38 Je loopt het kantoor binnen, haalt je favoriete koffie en start je laptop op om lekker wakker te worden.
09:14 Terwijl je even bijpraat met je collega's, zie je een mailtje van gisteravond waar direct jouw snelle reactie voor nodig is.
09:34 Je telefoon gaat: een laadpasmaatschappij meldt een storing en jij schakelt moeiteloos met de klant om direct duidelijkheid te bieden.
10:03 Net als je denkt aan een tweede kop koffie belt een installateur over een storing; jij regelt dat het nieuwe laadpunt soepel overgaat naar het systeem.
11:21 Een telefoontje komt binnen dat je doorzet naar de collega’s van fullfillment.
12:09 Een klant belt, in lichte paniek, over laadpalen die niet werken door een software update; je stelt gerust en legt uit dat het al opgepakt wordt.
12:57 Tijd voor lunch: samen met het team lach je om de leukste verhalen van de ochtend.
13:42 Een nieuwe klantvraag brengt wat speurwerk met zich mee, want na een korte analyse blijkt een laadpunt offline — met wat denkwerk zorg je dat hij het weer snel doet.
15:13 Hé! Er komt een bekend app-probleem langs; je zet het meteen op de mail naar de programmeurs zodat ze ermee aan de slag kunnen.
16:16 Je belt samen met de monteur en controleert nog even alle instellingen zodat het laadpunt probleemloos gebruikt kan worden.
17:02 Zo, dat was weer een mooie werkdag. Tot morgen!
  • Een salaris tussen de € 3.000 en € 3.500 bruto per maand;
  • Direct een vast contract;
  • Onbeperkt vakantiedagen (in overleg op te nemen)
  • Hybride werken: tot twee dagen per week bij een fulltime dienstverband;
  • Ruimte om door te groeien – of je nu de techniek induikt, financieel wilt bijdragen, kwaliteit wilt waarborgen, trainingen wilt geven of leiding wilt nemen;
  • Zelfstandig werken in een platte organisatie waar je veel verantwoordelijkheid en vrijheid krijgt;
  • De werkdruk ligt in je eigen handen;
  • Pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding € 0,23 per kilometer;
  • Een MacBook van de zaak;
  • Een eigen cursusplatform voor je onboarding en verdere ontwikkeling;
  • Gratis vegetarische lunch op kantoor en elke maand een gezamenlijke lunch;
  • Zodra je bent ingewerkt bedien je verschillende soorten klanten en gebruikers;
  • Een enthousiast, jong en gedreven team dat van gezellige vrijdagmiddag- en maandelijkse borrels houdt.
  • Minimaal één jaar ervaring in de klantenservice;

  • Affiniteit met duurzaamheid en techniek;

  • Goede communicatieve vaardigheden en sociaal aangelegd.

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of mij, Sannah de Brouwer, via de chatknop een berichtje stuurt, neem ik contact met je op.

Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd aan mij stellen, door te klikken op de chatknop.

Waarom jij kiest voor Blue Current

Bij Blue Current werk je aan innovatieve laadsystemen en draag je actief bij aan de verduurzaming van mobiliteit. Je krijgt veel vrijheid, denkt mee over slimme oplossingen en bent echt onderdeel van het team. De werksfeer is open, betrokken en gericht op groei, zowel professioneel als persoonlijk. Vanuit een centraal gelegen locatie werk je met enthousiaste collega’s aan een groenere toekomst.

Vacature later bekijken

Vul je e-mailadres in, dan sturen wij de vacature naar je op!