Ben jij iemand die energie krijgt van contact met mensen en snel wilt schakelen in uiteenlopende situaties?
Als Medewerker Klantenservice heb je veel klantcontact via telefoon, mail en chat (ongeveer 50 tickets per dag). Je beantwoordt vragen over bijvoorbeeld storingen bij laadpunten, gebruikersdata of het uitlezen van systemen. Jij analyseert snel waar het probleem zit, test mogelijke oplossingen en helpt direct waar je kunt.
Bij Blue Current stap je binnen in een levendig, informeel team waar volop ruimte is voor jouw ideeën en enthousiasme. Je werkt nauw samen met verschillende specialisten, zodat je altijd iemand hebt om mee te sparren, ideeën uit te wisselen of samen een storing op te lossen.
Wat levert het jou op? Een salaris tussen de € 3.000 en € 3.500 bruto per maand, direct een vast contract en onbeperkt vakantiedagen. Je werkt hybride, krijgt een MacBook van de zaak, geniet van gratis vegetarische lunches en profiteert van een goede pensioenregeling. Geen dag is hier hetzelfde: je leert continu bij van klanten én collega’s.
Ben jij enthousiast? Klik op de knop “Vertel mij meer” of stuur Sannah een bericht via de chat.