Bouw mee aan succesverhalen als Projectcoördinator

Apeldoorn

32-40 uur

€ 2.700 - € 4.000

Waar jij blij van wordt:

  • Salaris tussen de € 2.700 en € 4.000 bruto per maand
  • Na een jaar direct een vast contract
  • 38 vrije dagen per jaar
  • Je gaat langs producenten en leveranciers om alles over deuren, kozijnen en hang- en sluitwerk te leren
  • Er zijn doorgroeimogelijkheden in je specialisme en in de breedte van je functie
  • Elke twee jaar een familiedag, elk kwartaal een borrel, een zomerse barbecue en natuurlijk de kerstborrel
  • Een 13e maand, fietsplan en korting op ons eigen assortiment
  • Aangesloten bij het OAK pensioen

Waar wij blij van worden:

  • Minimaal één jaar werkervaring in soortgelijke functie
  • Een commerciële instelling, doelgericht en besluitvaardig
  • Je bent administratief sterk en kunt goed overweg met Excel en andere Office programma’s

Breng bouwprojecten tot leven: Word Projectcoördinator bij Verdouw Apeldoorn! 

Als Projectcoördinator ben jij verantwoordelijk voor het uitwerken van de deuren, kozijnen en hang- en sluitwerking, in kleine tot grote bouwprojecten. Je vertaalt bouwtekeningen en specificaties naar gedetailleerde deurenstaten. Daarnaast adviseer je over de toepassing van producten en houd je tijdens het project nauw contact met het team, klanten en leveranciers en coördineer je het bouwproject.

Je komt te werken bij een zelfstandige groothandel in bouwmaterialen en totaalleverancier voor de bouw met meer dan 100 jaar ervaring. Je werkt in een mooi en modern pand met twintig leuke collega’s. Uiteraard word je uitgebreid ingewerkt en leer je alle collega’s en afdelingen goed kennen.

Je kunt rekenen op een salaris tussen de € 2.700 en € 4.000 bruto per maand, afhankelijk van jouw ervaring. Er zijn opleidingsmogelijkheden genoeg, je bent nooit uitgeleerd.

Klaar voor de volgende stap in je carrière? Druk dan op de knop ‘Vertel mij meer’ of stuur Willemijn een berichtje.

Vertel mij meer
Projectcoördinator Verdouw Apeldoorn

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
08:00 Je start je computer op en loopt dan naar de koffieautomaat. Na een kort praatje met je collega’s loop je weer naar je werkplek.
08:30 Als eerst loop je je mail door. Je handelt aanvragen af, beantwoordt vragen en je belt even met een projectleider om te bespreken of er nog bijzonderheden zijn in je lopende projecten.
09:30 Er is een vraag binnengekomen over een lopend project. Er moeten een paar deurmaten aangepast worden en je overlegt met de fabrikant of dat nog kan. Je bevestigt de nieuwe afspraken. De klant is blij!
10:00 Er komt een nieuwe opdracht binnen om verder uit te werken. Vanuit de afdeling verkoop deuren komt hij bij jou terecht. Daar ben je wel even zoet mee.
11:30 Bij een klant vraag je op wat het bestek is van het project, zodat jij met die gegevens de deurenstaten kan gaan samenstellen.
12:30 Je voelt het al aan je maag. Tijd voor lunch!
13:15 Met de showroomverkoper neem je door welke luxe deuren in de showroom zijn uitgekozen voor een nieuwbouwproject. Je verwerkt het in de deurenstaat en je kijkt de technische specificaties nog even na.
14:00 Even je mailbox nog nalopen en wat klanten bellen of mailen. Aan de hand van het contact met een klant verwerk je zijn opmerkingen om de deurenstaat definitief te maken.
15:30 Je neemt de tijd om rustig de bevestigde orders vanuit de leveranciers te controleren aan de hand van jouw deurenstaten, op deze manier zorg je ervoor dat de juiste producten geleverd en gemonteerd gaan worden bij de klanten.
16:45 Jeetje, de dag is voorbij voordat je het doorhebt. Lekker naar huis!
  • Salaris tussen de € 2.700 en € 4.000 bruto per maand;
  • Na een jaar direct een vast contract;
  • 38 vrije dagen per jaar;
  • Je staat in contact met producenten en leveranciers om alles over deuren, kozijnen en hang- en sluitwerk te leren;
  • Een online ‘studie-tube’ waar je diverse informatie kan vinden over de producten;
  • Er zijn doorgroeimogelijkheden in je specialisme en in de breedte van je functie;
  • Elke twee jaar een familiedag, elk kwartaal een borrel, een zomerse barbecue en natuurlijk de kerstborrel;
  • Je werkt bij een stabiel bedrijf waar alles gewoon goed geregeld is;
  • Werkgeluk zit vaak in kleine dingen. Bij Verdouw geven we juist daar aandacht aan;
  • Na zes maanden bouw je een 13e maand op;
  • Aangesloten bij het OAK pensioen;
  • Reiskostenvergoeding van 23 cent per km;
  • Korting op ons eigen assortiment;
  • Bij een vast contract kun je meedoen aan het fietsplan;
  • Overige arbeidsvoorwaarden volgens cao Houthandel.
  • Minimaal één jaar werkervaring in soortgelijke functie;
  • Een commerciële instelling, doelgericht en besluitvaardig;
  • Je bent administratief sterk en kunt goed overweg met Excel en andere Office programma’s.

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of ons via de chatknop een berichtje stuurt, neemt Willemijn contact met je op.

Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd stellen door te klikken op de chatknop!

Betrouwbaar, al meer dan 100 jaar!

Verdouw is een zelfstandige groothandel in bouwmaterialen. We zijn een totaalleverancier voor de bouwsector in Nederland. Een onmisbare partner voor aannemers, timmermannen en bouwers. We zorgen dat onze klanten iedere dag kunnen bouwen. Dat is ons doel. Dit doen we door dienstbaar, betrouwbaar, trots en ondernemend te zijn.

Vacature later bekijken

Vul je e-mailadres in, dan sturen wij de vacature naar je op!