Als Accountmanager bij Amyyon pak jij de regie in jouw regio en scoor je resultaat bij gemeenten en provincies.

Jij adviseert potentiële klanten over de beste softwareoplossing voor hun behoeftes én beheert de relatie voor de toekomst.

Jouw regio

40 uur

Tot € 4.500

Waar jij blij van wordt:

  • Salaris tot € 4.500 bruto per maand
  • Een prestatiegerichte bonusregeling
  • Na een jaar een vast contract
  • Auto, laptop én telefoon van de zaak
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid
  • Opleidingsmogelijkheden en de kans om je te specialiseren via een ontwikkelingsprogramma
  • Afwisselend werk met veel klantbezoeken in jouw regio
  • De kans om een traditionele markt open te breken en echt impact te maken
  • 25 vakantiedagen en een pensioenregeling via Nationale Nederlanden
  • Hybride werken zoals jij het wil!

Waar wij blij van worden:

  • Je hebt ervaring in de verkoop van ICT-oplossingen
  • Je bent proactief en oplossingsgericht
  • Je bent een meedenker, met klanten en prospects
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B

Pak de regie over onze én jouw persoonlijke groei.

Als Accountmanager ICT bij Amyyon adviseer jij klanten, voornamelijk gemeenten, provincies en waterschappen, over de best passende CRM- en ICT-oplossingen. Jij legt contact met leads, gaat in gesprek en inventariseert hun behoeften. Jij vertaalt klantvragen en bedrijfsprocessen naar praktische, technische standaardoplossingen.

Heb je de deal gemaakt? Dan zorg je voor een goede overdracht naar onze technisch specialisten, maar blijf jij betrokken als relatiebeheerder voor jouw eigen klanten. Kortom; een mooie mix tussen new business én relatiebeheer, met volledige focus op groei!

Je maakt deel uit van een compact team van twintig collega’s, waarvan twee dezelfde rol hebben. Je werkt zelfstandig, maar hebt altijd collega’s om op terug te vallen. Daarnaast heb je invloed op je eigen groei én vrijheid in je werk.

Ga de uitdaging aan en maak het verschil, klik dan op ‘Vertel mij meer’ en neem je toekomst in eigen hand.

Vertel mij meer
Accountmanager ICT bij Amyyon

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
08:24 Goedemorgen! Je begint de dag met een kop koffie en neemt lopende projecten even door om de voortgang te checken.
09:23 Vervolgens werk je de wensen van een klant waar je gister bent geweest uit en maak je een eerste opzet voor je offerte.
10:15 Zodra de opzet klaar is, bel je de klant om te vertellen dat er een voorstel ligt. Je plant direct een afspraak in voor vrijdag om dit samen door te nemen.
10:22 Daarna richt je je op de demo van volgende week bij een belangrijke prospect. Je zorgt ervoor dat Amyyon CRM volledig aansluit op de wensen.
11:25 Samen met commercieel directeur Jaap neem je de presentatie voor volgende week door. Jullie bespreken de inhoud en verdelen de rollen.
12:01 Je geniet van een welverdiende pauze voordat je in de auto stapt richting een nieuwe klant.
13:28 Bij aankomst meld je je bij de receptie en neem je alvast de omgeving in je op om een eerste indruk van het bedrijf te krijgen.
13:36 Je maakt kennis met de contactpersoon en gebruikt dit moment om nog eens duidelijk het doel van je bezoek voor te leggen. Tijdens het gesprek stel je opnieuw de behoefte van de klant vast en presenteer je jouw voorbereide voorstel.
15:16 Je rondt het bezoek af en maakt samen met de contactpersoon afspraken over de vervolgstappen.
16:32 Eenmaal thuis werk je het bezoekverslag uit. Je bevestigt de afspraken naar de klant en registreert het bezoek in Amyyon CRM.
17:01 Tot slot handel je nog een paar urgente telefoontjes af. Daarmee zit je werkdag erop, met een voldaan gevoel geniet je van een vrije avond.
  • Salaris tussen de € 3.800 en € 4.000 bruto per maand, op basis van jouw ervaring;
  • Na 12 maanden een vast contract;
  • Auto, laptop én telefoon van de zaak;
  • Opleidingsmogelijkheden en de kans om je te specialiseren via een ontwikkelingsprogramma;
  • Afwisselend werk met veel klantbezoeken door heel Nederland;
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid in klantencontact, offertes en werkvoorbereiding;
  • De kans om een traditionele markt open te breken en echt impact te maken;
  • 25 vakantiedagen en een pensioenregeling via Nationale Nederlanden;
  • Je werkt aan uitdagende deals en focust op klanttevredenheid;
  • Je werkt met klanten, waaronder lagere overheden.
  • Hybride werken: je bent wekelijks op ons kantoor in Groningen, maar houdt de vrijheid om afspraken vanuit huis te doen en klanten door heel Nederland te bezoeken.
  • Je bent proactief en oplossingsgericht;
  • Je bent een meedenker, met klanten en prospects;
  • Je hebt ervaring in B2B verkoop, en verkoop aan overheid/semi-overheid;
  • Je hebt ervaring met ICT-gerelateerde dienstverlening;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B;

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of mij, Jaap Hoogland, via de chatknop een berichtje stuurt, neem ik contact met je op.

Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd aan mij stellen, door te klikken op de chatknop.

Waarom jij kiest voor Amyyon

Amyyon zorgt ervoor dat overheden en organisaties hun klantrelaties slim en efficiënt kunnen beheren met innovatieve CRM-oplossingen. Je werkt in een compacte club met korte lijnen, waar eigen initiatief en meedenken écht worden gewaardeerd. Dankzij de focus op digitale transformatie krijg je volop ruimte voor persoonlijke groei en verbeter je samen met je klanten hun processen.

Vacature later bekijken

Vul je e-mailadres in, dan sturen wij de vacature naar je op!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.