Zorg met jouw proactieve houding dat alles blijft draaien, zodat onze collega's perfect kunnen functioneren.

Als Office Assistant zorg jij voor perfecte afstemming, communicatie én administratie, zodat onze projecten soepel verlopen.

Baarn

32 - 40 uur

Tot € 3.500

Waar jij blij van wordt:

  • Een salaris tot € 3.500 op basis van fulltime
  • Na een jaar een vast contract
  • Laptop en telefoon van de zaak
  • Mogelijkheid om 32 uur te werken
  • Vrijheid en verantwoordelijkheid in je functie
  • 25 vakantie- en 8 adv-dagen
  • Een acceptabele werkdruk, met je eigen deadlines
  • Een flexibele organisatie die met jou meedenkt
  • De mogelijkheid om echt wat te betekenen in het bedrijf
  • Reiskostenvergoeding
  • Veel ruimte voor groei in functie en salaris

Waar wij blij van worden:

  • Bij voorkeur ervaring met administratiepakketten
  • Je bent proactief en wil jezelf ontwikkelen
  • Je weet je zelf te redden met een computer
  • Je spreekt Nederlands

Ontwikkel jezelf en groei door tot een belangrijke schakel van onze binnendienst.

Als Office Assistant zorg jij voor overzicht én perfecte afhandeling. Jij zorgt er voor dat onze binnendienst blijft draaien en onze in- en externe communicatie nóg verder verbeterd wordt. Jij verzorgt bestellingen, administratie én communicatie, waarbij je doorgroeit naar een zelfstandige functie vol regie. 

ADV Vastgoedonderhoud is een toonaangevend bedrijf in de vastgoedonderhoud, gespecialiseerd in grootschalige projecten in woning- en utiliteitsbouw. Harde cijfers, stevige afspraken en een ontspannen werksfeer kenmerken het werk hier.

Met een startsalaris tot € 3.500 en een jaarcontract ligt er een aantrekkelijk aanbod klaar. Je werkt in een professioneel en rustig kantoor in Baarn, samen met een klein, hecht team. Er is volop ruimte voor groei, zowel in je carrière als in financiële beloning.

Klaar om jezelf te ontwikkelen en regie te pakken? Druk op de ‘Vertel mij meer’ knop of laat je gegevens achter via de chat.

Vertel mij meer
Office Assistant bij ADV Vastgoedonderhoud

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
08:55 Je start de dag met het doornemen van de mailboxen en bereid de dag voor.
09:28 Met je collega Boy bereid je de planning voor de komende periode voor, waarbij jij steeds meer zelfstandig uitvoerd.
10:33 Een schilder belt je op met autopech langs de weg. Geen paniek, jij regelt het. Ondertussen denk je vooruit en stel je een noodlijst samen voor alle buitendienstwagens.
12:04 Lunchtijd!
12:36 Na de lunch ga je aan de slag met het verwerken van de bestellingen, zodat iedereen op tijd de juiste spullen heeft.
15:01 De bestellingen zijn gedaan, tijd om facturen in te boeken voor de administratie. Jij zorgt ervoor dat alles goed geregistreerd wordt.
16:22 Je sluit de dag af met het bijwerken van de mailboxen en zorgt ervoor dat iedereen duidelijke terugkoppeling krijgt.
17:00 De dag zit erop. De laptop gaat dicht, op naar morgen!
  • Een goed salaris tot € 3.500, op basis van fulltime;
  • Werken in een professioneel bedrijf met veel ervaring binnen de sector;
  • Je vindt het leuk om te multitasken en alle ingrediënten van een bedrijf te gaan beheersen;
  • Eerst een jaarcontract, met zicht op een vast contract;
  • Je werkt graag in een hecht team;
  • Vrijheid in je eigen agenda;
  • Een acceptabele werkdruk;
  • De mogelijkheid om echt wat te betekenen in het bedrijf;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Veel ruimte voor groei en financiële promotie;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Als je je werk voor elkaar hebt, krijg je veel vrijheid;
  • Bonus bij goede prestaties;
  • 25 vakantiedagen + 8 adv-dagen;
  • Borrels en lunchen buiten de deur met het team.
  • Je bent proactief en wil jezelf ontwikkelen;
  • Je bent junior binnen je vakgebied en wil de volgende stap maken in je carrière;
  • Jij hebt affiniteit met bouwkunde;
  • Je spreekt Nederlands;
  • Je wil graag doorgroeien binnen het bedrijf.

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of ons via de chat een berichtje stuurt, nemen wij contact met je op.

Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd stellen aan mij, Adrie, door te klikken op de chat!

Over ADV Vastgoedonderhoud

ADV Vastgoedonderhoud is een nieuwe speler in de onderhoudsmarkt gedreven door mensen met een langjarige ervaring in het vakgebied. ADV Vastgoedonderhoud ziet dat een woord als 'veranderen' vandaag de dag te pas en te onpas voorbij komt. Niet iedere verandering is baanbrekend of belangrijk, het herkennen ervan noemen wij kritisch innoveren.

Vacature later bekijken?

Als je hier je mailadres achterlaat, sturen wij de vacature naar je op.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.