Jij bent een belangrijke schakel binnen onze administratie als Administratief Medewerker

Jij komt te werken binnen een prettige, informele bedrijfscultuur waar jij jezelf kan zijn!

€ 3.000 - € 3.500

32 uur

Barneveld

Waar jij blij van wordt:

  • Salaris tussen de € 3.000 en € 3.500 bruto op basis van 40 uur
  • Een jaarcontract met zicht op een vast dienstverband
  • Elke dag vers fruit op het kantoor
  • Twee keer per jaar een bedrijfsuitje zoals een zomerfeest en een kerstdiner
  • Veel vrijheid en afwisseling in je werk, zowel in klanten als in soorten facturen
  • Een team van 42 mensen totaal en 4 collega’s op de afdeling administratie
  • Opleidingsmogelijkheden passend bij je functie
  • Parttimebaan van 32 uur, in overleg in vier of vijf dagen
  • Een pensioenregeling waar wij 50% van bijdragen
  • 28 vakantiedagen op fulltime basis

Waar wij blij van worden:

  • Boekhoudkundige kennis en ervaring met facturatieprocessen
  • Uitstekende vaardigheden in Excel
  • Leergierig, proactief en uitdagingsgericht
  • Je werkt overzichtelijk, accuraat en nauwkeurig
  • Je bent data-gedreven (kennis van SQL-query's is een pluspunt)

Jij werkt graag gestructureerd en zorgt dat alles tot in de puntjes klopt.

Samen met vier collega’s zorg jij ervoor dat de administratie draaiende blijft. Jij krijgt jouw eigen klanten, waarvoor jij vooral verantwoordelijk bent voor een correcte facturatie. Met jouw nauwkeurigheid en structuur zorg jij ervoor dat onze facturen voor klanten altijd kloppen en dat alles duidelijk is. De eerste periode maken wij jou helemaal wegwijs met onze klanten, waarna jij zelfstandig de verantwoordelijkheid pakt. Zelfstandig, maar natuurlijk nooit alleen!

Je krijgt je eigen klanten en weet precies wat er speelt. Je schakelt snel tussen systemen, ziet afwijkingen en denkt vooruit: wat betekent dit en wat moet er nu gebeuren? In je werk zit structuur, maar juist de afwisseling in klantvragen, soorten facturen en uitzonderingen maakt het interessant. Je werkt met A-merken die hun automaten in de markt hebben staan, waarbij je collega’s zorgen voor de levering, onderhoud, revisie – terwijl jij achter de schermen zorgt dat verschillende factuurstormen correct doorbelast worden.

Vind je het leuk om met data te werken? Dan zit je hier helemaal op je plek. Ervaring met het analyseren van gegevens – bijvoorbeeld via SQL-query’s – is een mooie plus en geeft je nog meer ruimte om impact te maken. Je komt te werken in een team van vier collega’s, met korte lijntjes, heldere communicatie en ruimte voor eigen ideeën. Ieder kwartaal spar je mee over hoe dingen beter kunnen en dat wordt ook echt serieus genomen.

Klinkt dit als de structuur en duidelijkheid waar jij blij van wordt? Klik op ‘Vertel mij meer’ of stuur Gerline even een berichtje via de chat.

Vertel mij meer
Administratief Medewerker bij Jaski Automaten

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
Tijd voor een nieuwe werkdag! Jouw werkdag begint met een goede bak verse koffie – uiteraard – uit een Jaski-automaat. Je start de computer op en knoopt een praatje aan met je collega’s.
08:26 Gisteren was jouw vrije dag, daarom loop je eerst je digitale brievenbus door en behandel je alle openstaande mailtjes.
09:07 Er zijn de afgelopen dagen veel automaten geleverd bij klanten. Je verwerkt deze orders, stelt de verkoopfacturen op en zorgt ervoor dat deze facturen op de juiste manier bij de klant terecht komen.
11:01 Ondertussen gaat de telefoon. Het is een klant met een vraag over een factuur. Met belangstelling sta je de klant te woord en beantwoordt je de vragen.
12:30 Tijd voor de lunchpauze! Bij mooi weer loop je een rondje met collega's, of je spreekt ze gezellig in de kantine.
13:03 Je duikt weer achter je computer en checkt de servicebezoeken van de dagen ervoor. Bij onduidelijkheden overleg je telefonisch met de monteur, de afdeling service of loop je even langs je collega's in het magazijn.
14:55 Een klant vraagt een overzicht van de machines op specifieke locaties; jij opent Excel en haalt de benodigde gegevens uit ons systeem op met een SQL-query.
16:12 Je loopt nog even de laatste mailtjes door en verwerkt de laatste administratieve mutaties
17:04 Het was een drukke, afwisselende dag. Je hebt jouw planning voor morgen alvast gemaakt. Je zet je computer uit, ruimt je bureau op en wenst je collega's een fijne avond. Tot morgen!
  • Salaris tussen de € 3.000 en € 3.500 bruto op basis van 40 uur;
  • Een jaarcontract met zicht op een vast dienstverband;
  • Elke dag vers fruit op het kantoor;
  • Twee keer per jaar een bedrijfsuitje zoals een zomerfeest en een kerstdiner;
  • Een stabiele, mensgerichte organisatie;
  • Een goed inwerktraject zodat je snel zelfstandig aan de slag kunt;
  • Veel vrijheid en afwisseling in je werk, zowel in klanten als in soorten facturen;
  • Je krijgt veel zelfstandigheid en vrijheid om je werkdag zelf in te delen;
  • Een team van 42 mensen totaal en 4 collega’s op de afdeling administratie;
  • Opleidingsmogelijkheden passend bij je functie;
  • Groeien in je functie door meer verantwoordelijkheid te pakken en nóg beter te worden;
  • Elk kwartaal een overleg om ruimte te geven aan jouw ideeën, dit mag ook vaker als dat nodig is;
  • Parttimebaan van 32 uur, flexibel in te delen over vier of vijf dagen;
  • Een pensioenregeling waar wij 50% van bijdragen;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer;
  • 28 vakantiedagen op fulltime basis;
  • 8% vakantiegeld.
  • Minimaal mbo-4 werk- en denkniveau, bij voorkeur in administratie of boekhouding;
  • Boekhoudkundige kennis en ervaring met facturatieprocessen;
  • Uitstekende vaardigheden in Excel;
  • Leergierig, proactief en uitdagingsgericht;
  • Je werkt met overzicht, accuraat en nauwkeurig;
  • Data-gedreven; kennis van SQL-query’s is een pluspunt.

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of mij, Gerline, via de chatknop een berichtje stuurt, neem ik contact met je op.

Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd aan mij stellen, door te klikken op de chatknop.

Over Jaski Automaten

Merkonafhankelijk, servicegericht en met oog voor kwaliteit. Wij zijn al ruim 65 jaar dé specialist in verkoopautomaten voor food en non-food. Als vertrouwde partner leveren, installeren en onderhouden wij door het hele land hoogwaardige verkoopautomaten, koffieautomaten, dispensers en koelkasten. Dat doen wij voor grote A-merken en bekende cateringorganisaties, maar ook voor de boer bij jou in het dorp.

Vacature later bekijken

Vul je e-mailadres in, dan sturen wij de vacature naar je op!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.