Wil jij net dat ene stapje extra zetten voor jouw klanten?

Delft

Vanaf 24 uur

Mbo werk- & denkniveau

Waar jij blij van wordt:

  • Een goed salaris van maximaal €3.230
  • Dertiende maand
  • Bij positieve bedrijfsresultaten, jaarlijkse winstuitkering
  • Een prettige, informele werksfeer
  • Jaarcontract met uitzicht op een vast contract
  • Opleidingsbudget, 5 studiedagen en meer dan 120 digitale trainingen
  • 38 vrije dagen per jaar (fulltime basis)
  • Reiskosten- en thuiswerkvergoeding, pensioenvoorziening en korting op je verzekeringen
  • Doorgroeimogelijkheden naar bijvoorbeeld een zwaardere adviesrol

Waar wij blij van worden:

  • Mbo werk- & denkniveau
  • In het bezit van Wft Basis en Wft Schade Particulier (PE/PA actueel).
  • Commercieel denken
  • Kwaliteitsgericht
  • Dienstverlenend ingesteld
  • Jij weet als geen ander de gunfactor te krijgen
  • Je vindt het niet erg om ook in de avonden te werken

Ben jij in staat de optimale klantbeleving te bezorgen? Dan zoeken wij jou!

Univé is een coöperatie die leden helpt schade te voorkomen en risico’s te beperken. In ons werkgebied hebben wij zes advies winkels, twee clubhuizen en particuliere en zakelijke buitendienst adviseurs. Zo is er voor de klant altijd een adviseur van Univé in de buurt.

Als Adviseur Klant Contact Centrum ben je het eerste telefonische aanspreekpunt van onze klanten. Je adviseert de klant in eerste instantie op het gebied van onze verschillende verzekeringen. Daarnaast maak je afspraken voor onze commerciële medewerkers in advieswinkels en de particuliere buitendienst.

In deze rol kun je doorgroeien tot Allround Verzekeringsadviseur en kun je in de toekomst een breder scala verzekeringen advies uit gaan brengen. Dit biedt jou ook de mogelijkheid om door te groeien naar een functie in een van onze winkels of op onze bedrijvenafdeling.

Kortom: een goede start van een mooie loopbaan begint hier! Wil je direct kennismaken? Stuur mij, Bianca, gerust een berichtje via WhatsApp!

Vertel mij meer
Adviseur Klant Contact Centrum bij Univé Het Groene Hart

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
Je zet je laptop aan en zorgt dat alles klaar staat om te kunnen starten.
Je start op met een lekkere kop koffie of thee. Je leest je mail en de intranet pagina van Univé.
Je bent beschikbaar voor de telefonie, jij bent de stem van ons bedrijf! Je adviseert klanten over het voorkomen, beperken en zo nodig verzekeren van risico’s.
Tussendoor heb je een korte beeldschermpauze.
Tijd voor de gezamenlijke lunch met je collega's. Je eet wat in onze fijne kantine of loopt een rondje met een collega.
Na de lunch ben je weer beschikbaar voor de telefonie. Met een snelle, praktische oplossing of een advies voor lange termijn help jij onze klanten.
Tussendoor heb je een korte beeldschermpauze.
Je gaat aan de slag met CRM. Je beantwoordt klantvragen via een online systeem. Ook beantwoord je vragen van klanten via chat en WhatsApp.
Je dienst is weer voorbij gevlogen! Je rondt alles netjes af en gaat naar huis. Als het een kantoor dag was natuurlijk. In deze functie mag je ook thuiswerken.

Als Adviseur Klant Contact Centrum krijg jij van Univé Het Groene Hart:

  • Een goed salaris van maximaal €3.230
  • Een dertiende maand.
  • Bij positieve bedrijfsresultaten, jaarlijkse winstuitkering.
  • Een prettige, informele werksfeer.
  • Je start met een jaarcontract. Gaat het goed? Dan krijg je snel een vast contract.
  • Wij vinden het belangrijk dat je jezelf blijft ontwikkelen. Je krijgt daarom een opleidingsbudget, minimaal 5 studiedagen en toegang tot meer dan 120 digitale trainingen via GoodHabitz.
  • Je krijgt van ons 38 vrije dagen (fulltime basis) en de mogelijkheid om een deel hiervan te verkopen.
  • Reiskosten- en thuiswerkvergoeding, pensioenvoorziening en korting op je verzekeringen.
  • Doorgroeimogelijkheden naar bijvoorbeeld een zwaardere adviesrol.

Als Adviseur Klant Contact Centrum neem jij het volgende mee naar Univé Het Groene Hart:

  • Je hebt minimaal mbo werk- & denkniveau.
  • In het bezit van Wft Basis en Wft Schade Particulier (PE/PA actueel).
  • Je geeft graag advies en bent oprecht betrokken.
  • Je weet als geen ander de gunfactor te krijgen.
  • Je vindt het niet erg om ook in de avonduren te werken.

Enthousiast geworden over deze functie?

Vul dan in het formulier hieronder jouw gegevens in. Ik, Bianca, zal dan contact met je opnemen om kennis te maken! En je kunt natuurlijk ook gewoon een appje sturen!

Dichtbij en persoonlijk, digitaal en fysiek

Wij zijn Univé Het Groene Hart. Wij maken het verschil door onze klanten de optimale klantbeleving te bezorgen. Wij spelen snel, goed en proactief in op hun wensen. Daarbij gaan wij uit van onze kracht, waar het allemaal begon: een coöperatie die midden in de maatschappij staat.

Vacature later bekijken?

Als je hier je mailadres achterlaat, sturen wij de vacature naar je op.