Ga aan de slag bij DO IT ORGANIC als Applicatiebeheerder!

Barneveld

36-40 uur

Hbo werk- en denkniveau

Waar jij blij van wordt:

  • Uitstekend salaris tussen de €3.500 en €4.000
  • Je komt terecht in een gezellig en gedreven team
  • Meteen een jaarcontract met uitzicht op een vast contract
  • 24 vakantiedagen én premievrije pensioenregeling
  • Mogelijkheid om deel te nemen aan de Stak
  • Je komt terecht binnen een snelgroeiend bedrijf
  • Je draagt bij aan een duurzame en betere wereld
  • Veel verantwoordelijkheid
  • Je hebt veel vrijheid en eigen inbreng
  • Laptop en telefoon van de zaak
  • De deuren staan bij ons altijd open
  • Twee keer in het jaar doen we wat leuks met het hele team én elke vrijdag "Keek op de week" met een borrel en wat lekkers

Waar wij blij van worden:

  • Hbo werk- en denkniveau
  • Werkervaring in functioneel beheer
  • Kennis van Microsoft Dynamics NAV, Probatch en Power BI (Exsion is een pré)
  • Goede communicatie in zowel Nederlands als Engels
  • Je houdt van uitdaging
  • Stressbestendig en kan juiste prioriteiten stellen

Voor een coördinerende rol binnen een snelgroeiend bedrijf is Do It Organic op zoek naar een Applicatiebeheerder!

Do It Organic houdt zich sinds 1991 bezig met 100% biologische levensmiddelen. Inmiddels zijn er al 90 mensen werkzaam, maar door de groei zoeken wij nog meer versterking!

Als Applicatiebeheerder houdt je je bezig met het analyseren en oplossen van technische en functionele verstoringen. Voornamelijk functioneel! Je bekleedt een coördinerende rol in het masterdata beheer, je voert analyses uit en lost applicatie problemen op. Je denkt mee aan verbeteringen binnen de applicatie voor automatisering én je voert de verbeteringen zelf ook door vanuit applicatiebeheer. Je rapporteert aan de ICT Projectmanager en samen beheren jullie de applicaties.

Als je bij ons komt werken kom je terecht in een groeiend bedrijf met leuke collega’s. Je gaat tussen de €€3.500 en €4.000 bruto per maand verdienen en krijgt na één jaar een vast contract. Je hebt de mogelijkheid om je kennis uit te breiden door het volgen van cursussen.

Ben je benieuwd naar jouw rol binnen Do It Organic? Stuur Elise gerust een appje of vul het formulier onderaan de pagina in!

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
08:30 Je komt aan op de zaak en start de dag met een bak koffie en kletst wat bij met je collega's. De werkdag kan beginnen!
08:45 Je start je computer op en checkt alvast je mailbox en je planning voor vandaag. Je gaat verder met hem WMS project waarbij we de aanvul opdrachten met behulp van de scanner uitvoeren.
11:00 Tijd voor een meeting met de externe WMS specialist om de laatste aanpassingen door te nemen zodat we morgen kunnen gaan testen.
12:30 Tijd voor de lunch! Even eten en daarna een potje pingpong tegen de magazijnmedewerker.
13:00 Je krijgt een vraag van een collega doorgestuurd gekregen en pakt dit meteen op door contact met de externe leverancier op te nemen.
15:30 Samen met de ICT Projectmanager maak je een selectie van mogelijke leveranciers voor een PIM systeem.
16:00 Je overlegt nog even met de helpdeskmedewerker welke vragen er nog openstaan en pakt die voor vandaag nog op.
17:00 De dag is alweer voorbij! Tijd om naar huis te gaan!

Als Applicatiebeheerder bij DO IT ORGANIC krijg jij het volgende:

  • Uitstekend salaris tussen de €3.500 en €4.000.
  • Komt terecht in een gezellig en gedreven team met leuke collega’s.
  • Je krijgt meteen een jaarcontract met uitzicht op een vast contract.
  • 24 vakantiedagen én een premievrije pensioenregeling.
  • De mogelijkheid om deel te nemen aan de Stak.
  • Je komt terecht binnen een snelgroeiend bedrijf met veel ambities.
  • Je draagt bij aan een duurzame en betere wereld!
  • Krijgt veel verantwoordelijkheid binnen je functie.
  • Je hebt veel vrijheid en natuurlijk ook inbreng voor verbeteringen.
  • Laptop en telefoon van de zaak.
  • Een informele werksfeer, de deuren staan bij ons altijd open.
  • Twee keer in het jaar doen we wat leuks met het hele team. Elke vrijdagmiddag hebben we de “keek op de week” waar tijd en ruimte is voor een lekker hapje en drankje.

Als Applicatiebeheerder neem jij het volgende mee naar DO IT ORGANIC:

  • Hbo werk- en denkniveau.
  • Werkervaring in functioneel beheer.
  • Kennis van Microsoft Dynamics NAV, Probatch en Power BI (Exsion is een pré).
  • Kennis en ervaring met externe partijen technisch beheer uit te (laten voeren).
  • Goede communicatie in zowel Nederlands als Engels.
  • Je vindt het een uitdaging de business te helpen met optimale ondersteuning vanuit IT.
  • Je bent stressbestendig en kan de juiste prioriteiten stellen.

Kom jij met ons kennismaken?

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of ons via de WhatsApp-knop een berichtje stuurt, nemen wij contact met je op.

Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd stellen aan Elise door te klikken op de WhatsApp-knop!

Specialist in organic food products

DO IT ORGANIC is a leading company active in the supply chain of 100% organic food ingredients and consumer products. Established in 1991 in Barneveld, The Netherlands. We are a private company with more than 90 employees.