Ben jij het aanspreekpunt voor opdrachtgevers als Costumer Care Respresentative bij Habasit?

Nijkerk

40 uur

HBO werk- en denkniveau

Waar jij blij van wordt:

  • Veelzijdige fulltime job binnen een groeiend bedrijf
  • Salarisindicatie is €2200 tot €2800 bruto p/m
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarde
  • Tijdelijk dienstverband, na gebleken geschiktheid is een vast dienstverband mogelijk

Waar wij blij van worden:

  • Bekend met de B2B markt
  • Commerciële instelling
  • HBO Werk- en denkniveau
  • Ervaring en affiniteit met techniek is zeer welkom

Voor de positie van Customer Care Representative vragen we het volgende van je:

De orderplaatsing door het opstellen van offertes ten behoeve van (potentiële) afnemers naar aanleiding van verzoeken van de klant óf accountmanagers. Je komt te werken in een vast team (accountmanager, binnendienst, klant, en jij als spin in het web) en je bedenkt maatwerk oplossingen voor individuele opdrachtgevers.

 


 

Verder bestaan jouw werkzaamheden uit:

  • Verzorgen van de follow-up om tot een juiste orderplaatsing te komen.
  • Zorgdragen voor een juiste orderprocessing.
  • Bewaken van de orderbehandeling, afname van klanten en kredietlimieten.
  • Beheren van raamovereenkomsten en je legt gegevens vast in het crm-systeem.
  • Controleren van inkomende orders op prijs, levertijden en kredietlimieten.
  • Uitwisselen van gegevens en informatie over orders met diverse afdelingen en je voert overleg en stemt met je collega’s af indien er zich een calamiteit mocht voordoen.
  • Telefonisch contact opnemen als er zich afwijkingen voordoen ten aanzien van de ordervoortgang en je komt met oplossingen in overleg met collega’s.

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
8:00 Eenmaal aangekomen op kantoor haal je een rondje koffie voor je collega's en bespreek je de werkzaamheden van de dag door.
9:30 Je verwerkt de input vanuit de binnendienst naar drie offertes bij potentiële afnemers.
11:00 Een trouwe opdrachtgever belt om een potentieel probleem in kaart te brengen zodat het vroegtijdig omzeilt kan worden. Samen stel je het probleem op en plan je een vervolgafspraak in.
12:00 Lunchpauze. Samen met een collega loop je een rondje door de buurt en klets je wat bij.
13:00 Er staat een vergadering met een klant en medewerkers van de binnendienst op het programma waarin onze maatwerk oplossing wordt gepresenteerd.
17:00 Samen met de manager binnendienst stel je de actiepunten voor morgen alvast op en hierna vertrek je met een goed gevoel huiswaarts!

Als Costumer Care Representative ontvang jij het volgende van Habasit;

  • Veelzijdige fulltime job binnen een groeiend bedrijf.
  • Salarisindicatie is €2200 tot €2800 bruto p/m.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Tijdelijk dienstverband, na gebleken geschiktheid is een vast dienstverband mogelijk. Dit is ook de insteek vanuit Habasit.

Als Costumer Care Representative breng jij het volgende mee richting Habasit;

  • Je bent bekend met de B2B markt.
  • Je beschikt over een Commerciële instelling en weet wat het beste is voor de klant én voor Habasit.
  • Je beschikt over HBO Werk- en denkniveau.
  • Ervaring en affiniteit met techniek is zeer welkom.

Heb je vragen over de vacature, of wil je direct reageren? Dat kan!

Neem gerust contact op met mij; Tijmen Koelewijn, via de WhatsApp-knop of het formulier hieronder.

Solutions in motion

Habasit is de wereldwijde nummer één in de transportbanden industrie. Gedurende decennia van marktleiderschap hebben wij een breed scala van superieure producten en diensten ontwikkeld, en diepgaande kennis en ervaring opgedaan. Voortbouwend op deze sterke punten, combineren wij onze dynamische groei met een continue uitbreiding van ons aanbod.