Weet jij als ICT Supportmedewerker de vraag van de klant op de juiste manier in te schatten? Kom kennismaken!

IJsselstein

32-40 uur

Mbo 4

Waar jij blij van wordt:

  • Salaris tussen de € 3.000 en € 4.000 per maand
  • Eindejaarsuitkering
  • Bij de juiste klik, direct een vast contract
  • Een fijn en betrokken team
  • Uitdagend werk door de verschillende problemen en mogelijke oplossingen
  • Producttrainingen en een persoonlijk opleidingsplan
  • Reiskostenvergoeding, afhankelijk van waar je woont
  • Telefoon en laptop van de zaak
  • 25 vakantiedagen en 6 adv-dagen o.b.v. 40 uur
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de afdeling

Waar wij blij van worden:

  • Mbo-niveau 4 richting ICT
  • Minimaal vijf jaar ervaring in een vergelijkbare functie in de ICT-sector
  • Heb je ervaring in de zorgtechnologie? Dat is een pluspunt!
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Goed omgaan met de dynamiek van de dag

Zijn merken als VM ware, Avaya en IQ Messenger bekend voor jou? Lees dan vooral verder!

Je werkzaamheden als ICT Supportmedewerker zullen 40% bestaan uit het afhandelen van storingen en 40% uit het afhandelen van wijzigingen en aanpassingen in de systemen. Er blijft dan 20% over voor het verwerken van RMA-goederen, retourzendingen en het invoeren van nieuwe bestellingen.

Je krijgt van ons een salaris tussen de € 3.000 en € 4.000 per maand en bij de juiste klik direct een vast contract. Zelfontwikkeling vinden wij belangrijk, hier is een persoonlijk opleidingsplan voor beschikbaar. Binnen de afdeling en IP Groep zijn er voldoende mogelijkheden om door te groeien.

Benieuwd naar de functie en IP Care? Vul dan het formulier onderaan de pagina in of druk op de ‘Ik heb interesse’ knop om Timothy een berichtje te sturen.

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
08:30 Je komt aan op kantoor en terwijl je je laptop opstart pak je een kop koffie. Je maakt je klaar om te beginnen!
08:45 Er zijn nog wat mutaties ingepland om uit te voeren.
09:00 Een kort groepsoverleg over wat je te wachten staat. Jullie bespreken ook de bijzonderheden van afgelopen dagen.
09:15 De taken zijn verdeeld, je start vandaag met de storingen.
10:00 Je gaat de aangevraagde mutaties verwerken en kijkt welke aanvragen gisterenavond binnen zijn gekomen.
11:00 Er moet een alarmzender van de ene kamer naar de andere kamer verplaatst worden.
12:30 Tijd voor een broodje!
13:00 Er komt een nieuwe melding binnen die prioriteit heeft. Je legt je taak aan de kant en gaat direct met je collega’s aan de slag.
15:00 Jij hebt telefoondienst. Een klant belt dat er een telefoontoestel niet werkt. Het blijkt dat een vleugel geen bereik heeft voor draadloze telefonie. Je duikt het systeem in en met jouw logica kom je snel tot een oplossing.
16:00 Er is een nieuwe bewoner bij een zorginstelling komen wonen. Zij heeft nog geen alarmknop. Dit regel je nog even.
16:45 De dag wordt afgesloten met elkaar. Jullie kijken of iedereen zijn werkzaamheden af heeft en helpen elkaar waar nodig.
17:00 Je zegt al je collega’s gedag en stapt in de auto naar huis. Tot morgen!
  • Salaris tussen de € 3.000 en € 4.000 per maand;
  • Bij de juiste klik, direct een vast contract;
  • Een fijn en betrokken team;
  • Borrels en meerdere uitjes per jaar;
  • Uitdagend werk door de verschillende problemen en mogelijke oplossingen;
  • Producttrainingen en een persoonlijk opleidingsplan;
  • Eindejaarsuitkering;
  • Pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding, afhankelijk van waar je woont;
  • 25 vakantiedagen en 6 adv-dagen o.b.v. 40 uur;
  • Telefoon en laptop van de zaak;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de afdeling.
  • Mbo-niveau 4 richting ICT;
  • Minimaal vijf jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Heb je ervaring in de zorgtechnologie? Dat is een pluspunt;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Goed omgaan met de dynamiek van de dag.

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of ons via de WhatsApp-knop een berichtje stuurt, nemen wij contact met je op.

Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd stellen aan mij, Timothy, door te klikken op de WhatsApp-knop!

Innovatie!

Met ons team werken we vanuit IJsselstein aan de beste oplossingen voor de gezondheidszorg en de zakelijke markt. We optimaliseren en implementeren innovatieve techniek. We maken werken beter door complexe techniek eenvoudiger te maken. Zo worden slimme oplossingen voor iedereen bereikbaar. We staan 24 uur per dag voor onze klanten klaar en lossen problemen op. Onze kennis wordt uw gemak. Ook na de installatie blijven we betrokken. We vormen een merkonafhankelijk, betrouwbaar aanspreekpunt voor al uw systemen. We zorgen ervoor dat alle onderdelen als één systeem functioneren.