Ben jij op de hoogte van de laatste technieken van Avaya? Ga aan de slag als ICT Consultant!

IJsselstein

32-40 uur

Mbo 4

Waar jij blij van wordt:

  • Salaris tussen de € 3.500 en € 4.000 per maand
  • Bij de juiste klik, direct een vast contract
  • Auto, telefoon en laptop van de zaak
  • Eindejaarsuitkering
  • Passende vergoeding voor storingsdiensten
  • Een fijn en betrokken team
  • De uitdaging om de veiligheid en tevredenheid van de cliënt te verhogen
  • Producttrainingen en een persoonlijk opleidingsplan
  • 25 vakantiedagen en 6 adv-dagen o.b.v. 40 uur
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de afdeling

Waar wij blij van worden:

  • Mbo-niveau 4 richting ICT
  • Minimaal vijf jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Avaya gecertificeerd
  • Vindt het niet erg om storingsdiensten te draaien, dit kan ongeveer zes keer per jaar voorkomen
  • Kennis van andere telefonieomgevingen/ICT
  • Rijbewijs B

Vind jij het geweldig om bezig te zijn met ICT en heb jij graag een stukje klantcontact? Dan is IP Care op zoek naar jou!

Als ICT Consultant ga jij virtueel en softwarematig de Avaya IP Office coördineren, installeren, testen en onderhouden. Dit doe je op verschillende plekken door heel het land zoals in de ouderenzorg, verzorgingshuizen en in ziekenhuizen. Je hebt veel contact met de klant en zorg je dat deze op de hoogte is van de laatste technieken.

Hiervoor krijg je een salaris tussen de € 3.500 en € 4.000 en bij de juiste klik direct een vast contract. Zelfontwikkeling vinden wij belangrijk, daarom is er een persoonlijk opleidingsplan. Binnen de afdeling zijn er ook genoeg mogelijkheden om door te groeien.

Benieuwd naar de functie en IP Care? Vul dan het formulier onderaan de pagina in of druk op de ‘Ik heb interesse’ knop om Timothy een berichtje te sturen.

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
08:30 Je start vandaag bij een vaste klant, zij hebben een groot klant contact centrum.
08:45 Hier ga je een update gesprek voeren. Je hoort de klant uit of er storingen zijn geweest. Je maakt direct een kleine aanpassing in de wall-display zodat de informatie beter tot zijn recht komt.
09:30 Uit het gesprek komt voort dat de SSL-certificaten vervangen moeten worden. Je controleert dit nog wel even in het systeem.
10:00 De centralist heeft een probleem met een gespreksopname. Je zoekt uit waar dit aan ligt en lost het probleem op.
11:30 Met een bakje koffie in de hand geef je de klant uitleg over het probleem van de gespreksopname. Opgelost en weer op pad!
12:00 Onderweg eet je een broodje bij een tankstation, het is lekker weer dus buiten zitten is geen straf.
13:00 Je komt aan bij de volgende klant om tien telefoontoestellen uit te rollen voor een nieuw wijkcentrum.
14:00 Je gaat de fysieke telefoontoestellen aanmelden, opladen, de kabels trekken en software installeren.
15:00 De zender voor draadloze telefonie kan worden opgehangen. Nu nog de bureautoestellen met headsets plaatsen.
15:45 Altijd een leuk moment om te kunnen melden dat alles werkt!
17:00 Thuis aangekomen plof je lekker op de bank. Morgen weer een nieuwe dag.
  • Salaris tussen de € 3.500 en € 4.000 per maand;
  • Bij de juiste klik, direct een vast contract;
  • Een fijn en betrokken team;
  • Borrels en meerdere uitjes per jaar;
  • Auto, telefoon en laptop van de zaak;
  • De uitdaging om de veiligheid en tevredenheid van de cliënt te verhogen;
  • Producttrainingen en een persoonlijk opleidingsplan;
  • Passende vergoeding voor storingsdiensten;
  • Eindejaarsuitkering;
  • Pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen en 6 adv-dagen o.b.v. 40 uur;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de afdeling.
  • Mbo-niveau 4 richting ICT;
  • Minimaal vijf jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Avaya gecertificeerd;
  • Vindt het niet erg om storingsdiensten te draaien, dit kan ongeveer zes keer per jaar voorkomen;
  • Kennis van andere telefonieomgevingen/ICT;
  • Rijbewijs B.

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of ons via de WhatsApp-knop een berichtje stuurt, nemen wij contact met je op.

Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd stellen aan mij, Timothy, door te klikken op de WhatsApp-knop!

Innovatie!

Met ons team werken we vanuit IJsselstein aan de beste oplossingen voor de gezondheidszorg en de zakelijke markt. We optimaliseren en implementeren innovatieve techniek. We maken werken beter door complexe techniek eenvoudiger te maken. Zo worden slimme oplossingen voor iedereen bereikbaar. We staan 24 uur per dag voor onze klanten klaar en lossen problemen op. Onze kennis wordt uw gemak. Ook na de installatie blijven we betrokken. We vormen een merkonafhankelijk, betrouwbaar aanspreekpunt voor al uw systemen. We zorgen ervoor dat alle onderdelen als één systeem functioneren.