Jezelf ontwikkelen en uitdagen tijdens jouw werk? Word Meewerkend Teamleider Servicedesk bij Skyliner!

Veenendaal

32-40 uur

Hbo werk- en denkniveau

Waar jij blij van wordt:

  • Een salaris van € 2.750 tot € 4.250 afhankelijk van kennis en ervaring
  • Direct een vast contract
  • Laptop, telefoon en een passende reiskostenregeling
  • Goede arbeidsvoorwaarden met o.a. 25 vakantiedagen, internetvergoeding én een eindejaarsbonus
  • Je krijgt een bijdrage voor je pensioen
  • Flexibele werktijden en afwisselende werkzaamheden
  • De mogelijkheden om jezelf door te ontwikkelen binnen het bedrijf
  • Meerdere gezellige teamuitjes per jaar
  • Een informele werksfeer in een collegiaal en gezellig team
  • Tevreden klanten en het onderhouden van klantcontacten

Waar wij blij van worden:

  • Hbo werk- en denkniveau
  • Ruime ervaring met Microsoft 365, werkplekbeheer, Windows serverbeheer en Active Directory
  • Kennis van VoIP en netwerkapparatuur
  • Ervaring met het onderhouden van klantcontacten
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent enthousiast
  • Weet het overzicht te behouden om sturing te geven aan het team

Jij bent de belangrijke schakel binnen Skyliner als Meewerkend Teamleider Servicedesk!

Als Teamleider ben jij het aanspreekpunt van de servicedesk en weet je het overzicht te behouden. Je bent de verbindende schakel tussen de servicedesk en systeembeheerders. Je weet de juiste prioriteiten te stellen om serviceaanvragen met de juiste urgentie op te laten pakken. Daarnaast voer je dagelijks operationele werkzaamheden uit voor de servicedesk. Je lost storingen op en verwerkt deze in ons ticketsysteem. Je ondersteunt de Manager Operations door mee te denken bij het verder optimaliseren van ons supportproces.

Je krijgt hiervoor een uitstekend salaris tussen de € 2.750 en € 4.250, afhankelijk van leeftijd en ervaring én direct een vast contract. Daarnaast krijg je een laptop en telefoon van de zaak, flexibele werktijden én goede arbeidsvoorwaarden!

Ben jij de Meewerkend Teamlead Servicedesk die wij zoeken? Stuur Erik een berichtje of vul het formulier onderaan de pagina in!

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
08:20 Je komt aan op de zaak, zet je computer aan en je drinkt samen met je collega’s een bakje koffie en praat nog wat na over het weekend.
08:30 De bezetting is geregeld, er zijn geen urgente storingen. Vandaag begin je met het beantwoorden van de binnen gekomen mails.
09:30 Je neemt alle deadlines door om er zeker van te zijn dat er geen één over het hoofd wordt gezien.
11:00 Je hebt een meeting met de Manager Operations om mee te denken in het verder optimaliseren van het support proces.
12.30 Het is tijd voor de lunch. Heb je zin om even een frisse neus te halen, dan loop je gezellig buiten een rondje mee.
13:00 Je gaat weer aan de slag. Er komen meerdere telefoontjes binnen van klanten. Je helpt met het signaleren van de knelpunten en overlegt intern om tot de beste oplossing te komen.
13:45 De storing is inmiddels opgelost en de klanten op de hoogte. Even tijd om bij je collega’s te informeren of er nog ondersteuning nodig is of dat er bevindingen zijn in de geplande taken waarvoor ze in zijn gepland.
14:00 Het is jouw beurt om een keer een rondje koffie voor je servicedesk collega’s te halen.
15:00 Het is alweer tijd voor het laatste gedeelte van de dag! Je neemt deel aan het overleg van het Management Team om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen binnen Skyliner.
16:30 Jij bent medeverantwoordelijk voor het feit dat alle tickets aan het einde van de dag beoordeeld zijn en dat vervolgacties zijn ingepland.
17:00 Tijd om naar huis te gaan. Lekker met je voetjes omhoog en genieten van je vrije avond.
  • Een salaris van € 2.750 tot € 4.250 afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Direct een vast contract;
  • Laptop, telefoon en een passende reiskostenregeling;
  • Goede arbeidsvoorwaarden met o.a. 25 vakantiedagen, internetvergoeding én een eindejaarsbonus;
  • Je krijgt een bijdrage voor je pensioen en zodra je in dienst komt krijg je een gesprek met een pensioenadviseur;
  • Flexibele werktijden en afwisselende werkzaamheden;
  • De mogelijkheden om jezelf door te ontwikkelen binnen het bedrijf;
  • Meerdere gezellige teamuitjes per jaar (in de zomer regelmatig een barbecue lunch);
  • Een informele werksfeer in een collegiaal en gezellig team;
  • Tevreden klanten en het onderhouden van klantcontacten;
  • De regierol pakken, de zaken organiseren en als management lid meedenken voor verdere optimalisatie en ontwikkeling van onze servicedienstverlening;
  • Tevreden medewerkers door inzet van je empathische vermogen.
  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Ruime ervaring met Microsoft 365, werkplekbeheer, Windows serverbeheer en Active Directory;
  • Kennis van VoIP en netwerkapparatuur (router, firewall, switch, Wi-Fi);
  • Ervaring met het onderhouden van klantcontacten;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent enthousiast;
  • Weet het overzicht te behouden om sturing te geven aan het team;
  • Natuurlijke leider door technische ervaring en/of empathisch vermogen en ervaring.

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of ons via de WhatsApp-knop een berichtje stuurt, nemen wij contact met je op.

Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd stellen aan mij, Erik, door te klikken op de WhatsApp-knop!

Over Skyliner

Skyliner is al sinds 1990 specialist in ICT voor dienstverlening waar vertrouwelijkheid erg groot is. Door de persoonlijke band fungeert Skyliner als uw interne ICT-medewerker of het verlengstuk daarvan. Mede door onze kernwaarden betrouwbaarheid, betrokkenheid en tevredenheid, is ons klantenbestand 30 jaar lang gegroeid door mond-tot-mondreclame. Wij vertalen de behoefte van de gebruiker in technische oplossingen en we zorgen dat de gebruiker eenvoudig en naar volle tevredenheid met de oplossing kan werken.