Durf jij de uitdaging aan als PHP Support Engineer bij Enrise?

Amersfoort

32-40 uur

Ervaring met PHP en de juiste mindset!

Waar jij blij van wordt:

  • Wij zijn een zelfsturend bedrijf zonder management
  • Je komt te werken in een gevarieerd ontwikkelteam
  • Persoonlijk leerbudget en de vrijheid om evenementen te bezoeken
  • Een gameroom om even los te komen van je werk
  • Thuiswerken mogelijk (of we verzorgen de lunch op kantoor)
  • Salarisindicatie: € 3.000,- op basis van 40 uur

Waar wij blij van worden:

  • Ervaring met PHP en de juiste mindset!
  • Je zoekt een oplossing voor een probleem in plaats van de symptomen te bestrijden
  • Je bezit goede communicatieve vaardigheden
  • De voertaal is Nederlands, maar je spreekt en verstaat ook Engels
  • Je bent bekend met Agile, Kanban en kent Scrum als ontwikkelmethodiek
  • De volgende technieken zien wij graag terug in jouw CV; PHP
  • Symfony
  • Laravel
  • VueJS
  • Javascript
  • Unit testing
  • Continuous Delivery & Integration
  • Code Reviewing
  • Docker
  • AWS
  • Google Cloud Engine
  • Vagrant
  • Saltstack

Onze PHP Support Engineer is een duizendpoot die in andere bedrijven misschien Bug Fixer of Applicatiebeheerder wordt genoemd.

Enrise biedt je een leuke en zeer veelzijdige baan als PHP Support Engineer, voor de online producten van onze klanten. Bij Enrise hebben we geen managers, vastomlijnde functieomschrijving of vooraf bepaald takenpakket. We zoeken een collega die deze vacature past als een jas, omdat hij of zij goed is in het analyseren van bugs, het geruststellen van klanten en het ondersteunen van collega’s.

Bij Enrise ben je niet alleen Support Engineer. Je bent ook ondernemer, koffiejuf, marketeer, zelfsturings coach, HR-medewerker, Pietje planning, financieel rekenwonder, strateeg, recruiter, GDPR-pro, fun specialist en sales tijger.

Voor jou houdt dat in dat je veel vrijheid krijgt over je werktijden, de inhoud van je werk en het opzetten van nieuwe initiatieven. Het houdt ook in dat je verantwoordelijkheid krijgt in de vorm van een van bovengenoemde rollen.

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
8:30 Met een bak koffie check je vast je mail en maak je wat aantekeningen voor het werkoverleg.
9:00 Stand up werkoverleg, iedereen is aanwezig. Samen nemen we de dag door en kijken we hoe we elkaar kunnen helpen.
10:00 Je gaat een overleg in met een werkgroep waar je bij betrokken bent.
12:00 Een gezamenlijke, verzorgde lunch in de gave, nieuwe bistro.
13:00 Je wordt gebeld door een klant met een dringend probleem. Je start een onderzoek en weet een snelle, vakkundige oplossing te vinden tot grote tevredenheid van de klant.
16:00 Je houdt een kennissessie met collega's van andere teams.
17:30 Je werkt het scrumboard bij en trekt met een voldaan gevoel de deur achter je dicht om nog lekker van je avond te gaan genieten.

Als PHP Support Engineer ontvang je naast de gezelligste groep met collega’s ook het volgende van Enrise:

  • Samen met 50 medeprofessionals kom je te werken in ons gloednieuwe pand langs de A1,
  • Vrijheid in werktijden, de inhoud van je werk en het opzetten van nieuwe initiatieven,
  • Leren van collega’s en serieuze projecten voor sterke merken,
  • Salaris voor later (pensioenplan) en winstdeling bij positieve resultaten,
  • Reis- en kostenvergoeding,
  • Door de grote variëteit aan klanten en projecten, hoef je je nooit te vervelen,
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen op technisch en persoonlijk vlak.

Als PHP Support Engineer neem jij het volgende mee naar Enrise:

  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel,
  • Jij denk niet in problemen, maar in oplossingen,
  • Een brede interesse in tools en technieken waarbij je open staat voor vernieuwing,
  • Sterk analytisch vermogen,
  • Je bent in staat om prioriteiten te stellen op basis van impact en doorlooptijd,
  • Je bent in het bezit van een gezonde dosis humor en hebt een onstilbare honger naar M&M’s,
  • Eigenlijk ben je gewoon een collega- en klantgerichte teamspeler.

Als PHP Support Engineer bij Enrise kom jij te werken in een gevarieerd team. Hierin werken bijvoorbeeld; Gerrit, Rick, Sabine, Sander en Remi.

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of ons via de WhatsApp-knop een berichtje stuurt, neemt Gerrit contact met je op.

 

Enrise is een technologiebedrijf.

Samen met onze klanten werken we aan digitale producten die we in hoog tempo op de markt brengen. We begonnen in 2000, het jaar waarin de dotcombubble uiteen spatte en internet nog voor cowboys was. We hadden een duidelijke missie: hoogwaardige software voor internet maken. Sinds die tijd is er veel veranderd, maar is onze missie overeind gebleven. Met onze full focus op techniek combineren we de vrijheid van open source met de stabiliteit van bestaande softwaresystemen.