Ontwikkel jezelf als Salarisadministrateur bij KDO.

Nijkerk of Soest

24-40 uur

Hbo

Passend bij ervaring en opleiding

Waar jij blij van wordt:

  • Een passend salaris bij jouw ervaring en opleiding
  • 13e maand
  • Direct een vast contract
  • 25 vakantiedagen en 8 adv-dagen
  • Premievrij pensioen
  • Veel opleidings- en doorgroeimogelijkheden én interne begeleiding
  • De mogelijkheid om thuis te werken
  • Sportieve uitjes en gezellige dagen
  • Een hecht, toegankelijk team dat graag samenwerkt

Waar wij blij van worden:

  • Minimaal 3 jaar werkervaring als salarisadministrateur of relevante werkervaring in een soortgelijke functie
  • Ervaring op het gebied van HRM
  • Hbo werk- en denkniveau aangevuld met een vakgerichte opleiding PDL en/of VPS
  • Kennis van wet- en regelgeving over arbeidsvoorwaarden
  • Je deelt jouw kennis graag, zowel met collega’s als klanten

Wil jij jezelf én jouw klanten naar het volgende niveau laten groeien?

Jij komt te werken binnen een jonge club mensen aan de groei van onze klanten. Als Salarisadministrateur draai jij al even mee en weet je wat er van je gevraagd wordt. Wij ondersteunen jou hierbij met de vele ervaring die binnen KDO aanwezig is. Jouw werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit het verzorgen van de loonstroken en pro forma’s. Hiernaast ben je ook deels op de hoogte van wet- en regelgeving omtrent contracten en cao’s. De vragen vanuit onze klanten zijn divers, van het implementeren van digitale personeelsdossiers tot vragen over contracten, atv/adv etc. Hierin heb jij een adviserende rol waarbij je meedenkt met deze vraagstukken. We werken met en voor elkaar. Samen weten we tenslotte meer!

Wij bieden jou een uitdagende en dynamische werkomgeving waarin je gewaardeerd wordt. Jij kunt jouw passie waarmaken bij KDO én je steeds verder blijven ontwikkelen. We creëren een sfeer waarin jij jezelf kunt zijn, waar samenwerking en betrokkenheid centraal staan, waardoor je jezelf kunt ontwikkelen en kunt bijdragen aan het succes van onze klanten.

Voor jouw werk bieden we je een salaris dat passend is bij de ervaring en opleidingen die jij mee brengt, premievrij pensioen én direct een vast contract. Daarnaast kom je te werken binnen een klein en informeel team van professionals die voor elkaar klaar staan.

Wil jij je passie waarmaken? Klik dan hieronder op de knop ‘Vertel mij meer’ of stuur mij, Dara, een berichtje via WhatsApp.

Vertel mij meer

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
08:00 Je neemt je mail door, beantwoordt vragen van klanten op salarisadministratie gebied en doet advieswerkzaamheden.
10:00 Er gaat binnenkort een nieuwe werknemer starten bij een klant. Jij stelt de arbeidsovereenkomst i.o.m. de klant op.
11:30 Een werknemer van een klant heeft een baby gekregen, jij verwerkt het ouderschapsverlof. En stelt de klant op de hoogte van de huidige wet- en regelgeving.
12:30 Lunchtijd!
13:00 Afgelopen maand hebben er een aantal wijzigingen voor gedaan in het salaris van een aantal werkgevers. Jij controleert de CAO van de klant en voert dit door.
15:00 In de middag houd jij je bezig met de opgaven pensioenfondsen. Samen met het Hoofd Salarisadministratie loop je alles langs.
17:00 Je rondt je werkzaamheden af en vertrekt naar huis.
  • Een salaris op basis van kennis en ervaring;
  • Direct een vast contract;
  • Een premievrij pensioen;
  • De mogelijkheid om thuis te werken;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 13e maand;
  • Studiebudget, opleidingsmogelijkheden én interne begeleiding;
  • Vrij in te delen werktijden;
  • 25 gezellige, toegankelijke collega’s verdeeld over twee vestigingen;
  • Wij vinden het belangrijk dat jij vooral jezelf kunt zijn;
  • Waardering voor jouw inzet en werk op jouw niveau;
  • Een actieve personeelsvereniging die vaak (sportieve) uitjes organiseert;
  • Werken in een moderne omgeving met goede systemen;
  • Een vaste werkplek in Nijkerk of Soest.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als salarisadministrateur of relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Ervaring op het gebied van HRM;
  • Hbo werk- en denkniveau aangevuld met een vakgerichte opleiding PDL en/of VPS;
  • Kennis van wet- en regelgeving over arbeidsvoorwaarden;
  • Je deelt jouw kennis graag, zowel met collega’s als klanten;
  • Een open blik. Zie jij iets dat anders of beter kan? Kom maar op!

Ben jij klaar voor een volgende stap in je carrière? Solliciteer dan op de vacature Assistent Accountant bij KDO Accountants in Soest of Nijkerk.

Laat je gegevens onder aan de pagina achter en ik neem binnen één werkdag contact met je op om kennis te maken.

Helder bewust ondernemen.

KDO Accountants bestaat al 25 jaar en steekt sindsdien accountancy in een modern jasje. Het jonge en innovatieve team werkt met de nieuwste tools. Het vertrouwen van klanten en relaties is dan ook uitstekend. Ons team bestaat uit 25 collega’s verdeeld over twee kantoren in regio Amersfoort, één in Soest en één in Nijkerk. Bij welke vestiging kom jij ons versterken?

Ons team!

Kantoren in Soest & Nijkerk

Je passie waarmaken

Vacature later bekijken?

Vul jouw mailadres in, dan sturen wij de vacature naar je op!