Gebruik jouw technische brein als Support Consultant!

Kootwijkerbroek of Krabbendijke

40 uur

Mbo

Waar jij blij van wordt:

  • Uitstekend salaris tussen €2.500 en €3.500!
  • Auto van de zaak én goede aanvullende voorwaarden
  • De beste tools en platformen
  • Ruimte voor ontwikkeling
  • Je eigen uitdagende klanten
  • Professionele en fijne werkomgeving
  • Jong en gezellig team met borrels en uitjes
  • Eigen talent en ontwikkeling programma

Waar wij blij van worden:

  • Min. 3 jaar ervaring als systeembeheerder of servicedeskmedewerker
  • Kennis van Microsoft Cloud oplossingen, Windows server/dekstop beheer, firewalling en VLAN's (hoeft niet allemaal)
  • Gepassioneerde werkhouding
  • Sterke communicatieve vaardigheden
  • Gezonde dosis nuchterheid

Zet jouw technische brein in als dé Support Consultant bij Fancit en ontwikkel jouw professionele en persoonlijke talent!

Je ondersteunt en helpt jouw klanten zowel op afstand als op locatie. Je team bestaat uit 8 collega’s en jullie hebben allemaal hetzelfde doel: leveren van excellente dienstverlening!  Elke klant heeft zijn eigen contactpersoon, jij bent dus alles voor de klant. Soms maak je simpel een e-mailadres aan, het andere moment los je een ingewikkeld snelheidsprobleem op of ondersteun je met een (cloud)migratie.

De functietitel is Support Consultant omdat je meer bent dan een servicedeskmedewerker. Je helpt de klant namelijk in de breedste zin van het woord en tilt de ICT-omgeving altijd naar een hoger niveau. Jij bent de Support Consultant die de klant voorziet van een oplossing. Wees gerust, je bent niet alleen en kunt niet alles weten, je nieuwe collega’s helpen je graag.

Natuurlijk word jij voor jouw werk goed beloond. Zo bieden we je een salaris tussen €2.500,- en €3.500,-, een auto van de zaak, je eigen klanten én werk je binnen een professionele omgeving met jonge en gezellige collega’s!

Benieuwd hoe werken bij Fancit écht is, of wil je direct kennismaken? Stuur mij, Mathias, gerust een berichtje via WhatsApp!

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
07:50 Je bent graag op tijd, want je wilt goed voorbereid aan de slag en even weten of er nog specifieke incidenten waren tijdens de storingsdienst.
08:00 De koffie is inmiddels op en je collega’s zijn er ook. Je kijkt of er alerts en escalaties zijn die direct opgepakt moeten worden en je maakt even een prio-lijst voor de rest van de dag.
08:30 Hup, naar de inhoud! Je hebt vanmorgen 2e lijn, dus je doet opvolging aan lopende incidenten en belt nog wat leveranciers na zodat je jouw klanten op de hoogte kan brengen.
11:00 Je collega vraagt tussendoor even wat hulp over dat onderwerp dat jij zo goed kent.
12:00 Tijd om gezellig samen met je collega’s te lunchen, een potje tafelvoetbal te spelen en de benen te strekken.
13:00 Vanmiddag ben je bezig met nazorg verlenen voor het project van vorige week, er waren nog wat rest-puntjes en je moet nog een nieuwe werkplek leveren.
16:00 Je controleert of er nog nieuwe tickets zijn binnengekomen, doet nog wat belletjes en werkt je tickets bij zodat je morgen weer goed aan de slag kan. Want morgenochtend heb je 1e lijn zodat je collega’s zich weer even kunnen focussen, zo help je elkaar.
17:00 Met een glimlach ga je naar huis, het was weer een geslaagde dag!

Als Support Consultant krijg jij het volgende van Fancit:

  • Een uitstekend salaris tussen de €2.500 en €3.500 én goede aanvullende voorwaarden!
  • Een auto van de zaak die perfect past bij je gezinssituatie.
  • Genoeg ruimte voor talentonwikkeling en opleidingen.
  • Je hebt je eigen klanten met uitdagende wensen.
  • Je komt in een jong en gezellig team terecht. 4 keer per jaar is er een uitje met het hele team.
  • Vrijheid en verantwoordelijk voor je werk.
  • Je werkt met de beste tools en platformen zoals Autotask, Auvik en IT Glue.

Als Support Consultant bij Fancit heb jij het volgende:

  • Je hebt minimaal mbo-niveau.
  • Je hebt daadkracht en veel kennis over IT.
  • Elke dag kom jij met een gepassioneerde werkhouding naar kantoor.
  • Sterke communicatieve vaardigheden. Jij kan alles duidelijk en logisch overbrengen tot de klant.
  • Gezonde dosis van nuchterheid en ook als de druk toeneemt blijf je kalm.
  • Wetenschap dat de klant meestal koning is.

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of ons via de WhatsApp-knop een berichtje stuurt, nemen wij contact met je op.

Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd stellen aan Mathias door te klikken op de WhatsApp-knop!

ICT is als ademen, je wilt er niet over nadenken

Wij zien ICT als topsport. Ons streven is excellentie dienstverlening. Excellent is de overtreffende trap van goed. Ademen zegt iets over de afhankelijkheid, daarom bieden wij IT-zekerheid. Er niet over nadenken zegt iets over ontzorgen, daarom nemen we verantwoordelijkheid en tonen we daadkracht. Alles als één team, waarin jij jouw unieke talenten inbrengt om ons te versterken!