Word jij onze nieuwe ICT Supportmedewerker bij Skyliner?

Veenendaal

32-40 uur

Mbo 4 werk- en denkniveau

Waar jij blij van wordt:

  • Een salaris van € 2.000 tot € 3.500
  • Direct een vast contract
  • Laptop van de zaak
  • Reiskostenvergoeding
  • Een informele werksfeer en gezellig team
  • 25 vakantiedagen
  • Doorgroeimogelijkheden, vakgerichte opleidingen, trainingen en bijscholingen
  • Veel klantcontact
  • Je krijgt een bijdrage voor je pensioen
  • Meerdere gezellige teamuitjes per jaar

Waar wij blij van worden:

  • Mbo 4 werk- en denkniveau
  • Ervaring met Microsoft 365 en Windows server
  • Kennis van VoIP
  • Kennis van netwerkapparatuur (router, firewall, switch, Wi-Fi)
  • Ervaring met het onderhouden van klantcontacten

Heb jij een brede ICT-basiskennis en ben je een echte teamplayer? Dan zoeken wij jou als ICT Supportmedewerker bij Skyliner.

Als ICT Supportmedewerker zorg jij samen met jouw collega’s van de supportdesk dat onze klanten snel en goed geholpen worden bij vragen, storingen en service. Dankzij jouw brede ICT-basiskennis weet jij onze klanten snel weer op weg te helpen. Jij bent dé redder in nood van onze klanten!

Voor jouw werk krijg jij een salaris tussen € 2.000 en € 3.500, direct een vast contract én natuurlijk een goede pensioenregeling. Daarnaast investeren we graag in jouw groei en bieden we je volop mogelijkheden om door te groeien. Tot slot vinden we dat werk plezierig moet zijn, krijg jij gezellige collega’s die voor elkaar klaarstaan én hebben we regelmatig leuke uitjes.

Wil jij onze klanten weer op weg helpen, of heb je nog een vraag? Stuur Erik een berichtje of vul het formulier onderaan de pagina in!

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
08:00 Je start de dag met een lekkere bak koffie. Afhankelijk van de taken waar je deze dag voor ingepland bent bekijk je o.a. de monitoring of bewaak je de nieuwe service aanvragen van klanten.
08:30 De eerste telefoontjes van klanten zijn inmiddels al binnen gekomen. Tijd om de klanten te helpen!
10:00 Tussendoor klets je met je collega’s even bij en is het je beurt om een keer een rondje koffie voor je servicedesk collega’s te halen.
10:15 Je gaat weer verder om storingen op te lossen en klanten bedienen met een gepaste oplossing voor hun problemen.
11:30 Je hebt een klant aan de telefoon die problemen ervaart. Je bespreekt het probleem intern met je collega’s om tot de beste oplossing te komen.
12:30 Het is tijd voor een lekker broodje. Samen met je collega’s lunch je in de kantine. Heb je zin om even een frisse neus te halen, dan loop je gezellig buiten een rondje mee.
13:00 De pauze is voorbij. Je gaat aan de slag met het registreren van aanvragen en storingen in het backoffice systeem.
13:30 Je hebt een klant aan de lijn omtrent een storing. Je hebt deze klant al vaker gesproken, dus het is ondanks de storing een gezellig gesprek.
16:00 De werkdag als support Engineer zit er bijna op! Je controleert zelf nog even of er urgente zaken zijn waarop een klant zit te wachten.
16:30 Klanten zijn op de hoogte van de voortgang van lopende zaken. Een mooi moment om met een voldaan gevoel weer richting huis te gaan!
  • Een salaris van € 2.000 tot € 3.500 afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Direct een vast contract;
  • 25 vakantiedagen;
  • Laptop van de zaak;
  • Bijdrage voor je pensioen en zodra je in dienst komt krijg je een gesprek met een pensioenadviseur;
  • Verdere doorgroei is mogelijk, zowel in functieverdieping als in salaris;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Klantcontact;
  • Een informele werksfeer in een collegiaal en gezellig team;
  • Goede arbeidsvoorwaarden met o.a. een fietsplan, mogelijkheden voor opleiding en een eindejaarsbonus;
  • Internetvergoeding voor thuis;
  • Meerdere gezellige teamuitjes per jaar;
  • In de zomer vaak een bedrijfsbarbecue lunch.
  • MBO 4 niveau door opleiding of ervaring;
  • Ervaring met Microsoft 365, werkplekbeheer en Windows server;
  • Kennis van VoIP;
  • Kennis van netwerkapparatuur (router, firewall, switch, Wi-Fi);
  • Kennis van Active Directory;
  • Oplossend vermogen, klantgericht en enthousiast;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Ervaring met het onderhouden van klantcontacten.

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of ons via de WhatsApp-knop een berichtje stuurt, nemen wij contact met je op.

Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd stellen aan mij, Erik, door te klikken op de WhatsApp-knop!

Over Skyliner

Skyliner is al sinds 1990 specialist in ICT voor dienstverlening waar vertrouwelijkheid erg groot is. Door de persoonlijke band fungeert Skyliner als uw interne ICT-medewerker of het verlengstuk daarvan. Mede door onze kernwaarden betrouwbaarheid, betrokkenheid en tevredenheid, is ons klantenbestand 30 jaar lang gegroeid door mond-tot-mondreclame. Wij vertalen de behoefte van de gebruiker in technische oplossingen en we zorgen dat de gebruiker eenvoudig en naar volle tevredenheid met de oplossing kan werken.