Als Klantenservice Medewerker ga jij voor maximaal klanttevredenheid en glasheldere oplossingen!

Nieuwegein

24 - 40 uur

+2 jaar ervaring

tot € 3.000

Waar jij blij van wordt:

  • Een salaris tot € 3.000 per maand
  • Een contract van zeven maanden dat we daarna graag omzetten naar een vast contract
  • Een familiaire werksfeer met een hoop humor
  • Je hebt veel klantcontact en hebt een goede relatie met vaste klanten
  • Zeer afwisselend werk
  • 25 vakantiedagen en 13 atv-dagen bij een fulltime dienstverband

Waar wij blij van worden:

  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring als Klantenservice Medewerker
  • Je beheerst Nederlands zowel mondeling als schriftelijk
  • Cijfermatig inzicht is een pre
  • Je bent een enthousiaste en vrolijke teamspeler

Werken bij Glascentrum Utrecht: een échte relatie opbouwen met klanten als Klantenservice Medewerker!

Als Klantenservice Medewerker bij Glascentrum Utrecht ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Vanaf de balie beantwoord je dagelijks telefoontjes en e-mails, verwerk je bestellingen en houd je de leveringen in de gaten. Met een groot en divers klantenbestand in heel Utrecht zorg je ervoor dat elke klant zich perfect bediend voelt, van het bestellen van glaslatten en kit tot het afhandelen van klachten.

Bij Glascentrum Utrecht, een groothandel die al sinds 2003 bestaat, werk je in een hecht team van zes mensen waar de sfeer informeel en de communicatie direct en open is.

Er is niet alleen een goede werksfeer; we organiseren ook twee keer per jaar een gezellig uitje met overnachting om het teamgevoel te versterken. Je krijgt een salaris tot € 3.000 bruto per maand en na zeven maanden een vast contract.

Klaar voor deze sociale baan? Druk dan op de ‘Vertel mij meer’ knop of stuur Cara een berichtje.

Vertel mij meer
Klantenservice Medewerker bij Glascentrum Utrecht

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
08:30 Je komt binnen, pakt een kop thee en kletst bij met je collega's terwijl je je computer opstart.
09:00 Vervolgens open je de mailbox, die meestal vol zit met orderbevestigingen vanuit de fabriek. Je zorgt dat alles nauwkeurig in het systeem wordt ingevoerd en gecontroleerd.
09:45 De telefoon gaat! Een klant wil een spiegel bestellen. Je vraagt naar de benodigde maat, dikte en de gewenste leverdatum om de bestelling nauwkeurig af te handelen.
10:00 Koffiepauze!
10:15 Terug aan de balie waar een vaste klant wacht om zijn bestelling af te halen. Terwijl hij wacht, bied je hem een kop koffie aan.
11:00 Tussendoor handel je een telefoontje af met een andere klant die vraagt naar zijn leverdatum. Snel even in het systeem kijken.
12:30 Lunchtijd! Een mooi moment om even te ontspannen en op te laden voor de middag.
13:00 Je begint met het bijwerken van je mailbox, waarin nieuwe verzoeken en updates gestaag binnenstromen.
14:00 Je verwerkt de productiebonnen die vers van de werkplaats zijn binnengekomen. Deze bonnen bevatten belangrijke details over de productie die nauwkeurig in het systeem moeten worden ingevoerd.
15:00 Vervolgens bestel je glas bij verschillende leveranciers.
16:00 Je begint met het opmaken van offertes. Elke offerte wordt zorgvuldig samengesteld om ervoor te zorgen dat alle klantspecificaties nauwkeurig worden weergegeven.
17:00 Einde van jouw werkdag!
  • Een salaris tot € 3.000 per maand;
  • Een contract van zeven maanden dat we daarna graag omzetten naar een vast contract;
  • Een familiaire werksfeer met een hoop humor;
  • Je hebt veel klantcontact en hebt een goede relatie met vaste klanten;
  • Door de aanloop van klanten en bestellingen is het werk zeer afwisselend;
  • Van particulieren tot aannemers en de fabriek, je beschikt over een groot klantenbestand;
  • Veel uitdaging om te zorgen dat de planning goed verloopt;
  • Je hebt drie directe collega’s met wie je nauw samenwerkt in jouw functie;
  • 25 vakantiedagen en 13 atv-dagen bij een fulltime dienstverband;
  • Het is mogelijk om 36 uur te werken in 4 dagen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Twee keer per jaar een leuk bedrijfsuitje met overnachting;
  • Elke laatste vrijdag van de maand een borrel;
  • Pensioenregeling volgens de cao Vlak Glas;
  • Weinig verloop onder de collega’s;
  • Veel eigen verantwoordelijkheid en inbreng in de organisatie;
  • Jaarlijkse voortgangsgesprekken waar we kijken naar jouw ontwikkeling en groei;
  • We werken vooral in de regio Utrecht.
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring als Klantenservice Medewerker;
  • Je beheerst Nederlands zowel mondeling als schriftelijk;
  • Cijfermatig inzicht is een pre;
  • Je bent een enthousiaste en vrolijke teamspeler;
  • Je handelt proactief en kunt zelfstandig werken;
  • Communicatief vaardig en klantvriendelijk;
  • Je maakt makkelijk een praatje.

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of ons via de WhatsApp-knop een berichtje stuurt, nemen wij contact met je op.

Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd stellen aan mij, Cara, door te klikken op de WhatsApp-knop!

Over Glascentrum Utrecht

Glascentrum Utrecht, gevestigd sinds 2003, is een groothandel in glas in de provincie Utrecht. Wij bieden een breed assortiment isolatieglas, enkelglas, figuurglas, gelaagd glas en brandwerend glas, allemaal direct geleverd vanaf de fabriek. Met onze eigen distributie garanderen wij snelle levertijden en flexibiliteit. Daarnaast beschikken we over geavanceerde machines voor glasbewerking, zoals slijpen en gaten boren en leveren we diverse glas gerelateerde producten.

Vacature opslaan

Vul jouw mailadres in, dan sturen wij de vacature naar je op!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.