Sta jij als Office Manager klaar om ons team optimaal te ondersteunen?

Leerdam

16 - 28 uur

+3 jaar ervaring

€ 3.100 - € 3.900

Waar jij blij van wordt:

  • Een salaris tussen de € 3.100 en € 3.900 bruto per maand op basis van 40 uur
  • Na één jaar heb je een vast contract
  • Een gezellige en sociale werksfeer!
  • Een afwisselende baan. Jouw werkzaamheden gaan van planning tot administratie en je hebt veel contact met de klant
  • Je hoeft niet over te werken
  • Een sociale baan, zowel telefonisch als in de showroom

Waar wij blij van worden:

  • Jij hebt minimaal drie jaar werkervaring als Office Manager
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Je kunt ad hoc reageren

Versterk ons team als Office Manager bij Stijl Kozijnen waar elke dag dynamisch is!

Als Office Manager bij Stijl Kozijnen is geen dag hetzelfde! Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel in de showroom als telefonisch. Je zorgt ervoor dat de showroom er altijd perfect uitziet en ontvangt onze klanten met een warme glimlach. Je bent de rechterhand van onze werkvoorbereiders. Je ondersteunt hen met diverse administratieve taken.

Wanneer de telefoon rinkelt, sta jij klaar om als eerste de vragen van klanten te beantwoorden. Met onze tien jaar ervaring krijg je voldoende training om de meeste vragen zelfstandig te kunnen afhandelen. Mocht je toch hulp nodig hebben, dan staan onze gezellige collega’s altijd voor je klaar. 

Bij Stijl Kozijnen maak je deel uit van een hecht en gezellig team van zes collega’s. We bieden een competitief salaris tussen de € 3.100 en € 3.900 bruto per maand en na één jaar kun je rekenen op een vast contract.

Ben je benieuwd naar deze functie en ons bedrijf? Druk dan op de ‘Vertel mij meer!’ knop of stuur Nico een berichtje voor meer informatie.

Vertel mij meer
Office Manager bij Stijl Kozijnen

Zo kan jouw dag eruit zien:

Tijdstip Taak
08:25 Je dag begint ontspannen met een kop koffie terwijl je met je collega’s de dag doorneemt. Samen bespreken jullie eventuele bijzonderheden en plannen voor de dag.
09:00 De showroom opent en je ontvangt de eerste klant van de dag die een afspraak heeft met Duncan. Je begeleidt de klant naar de tafel en biedt een verse kop koffie aan.
09:30 De telefoon gaat met een vraag over de planning. Je doorzoekt de e-mail en handelt zoveel mogelijk vragen zelf af. Bij twijfel stuur je de vraag door naar een collega. Niet veel later bel je om een showroom afspraak te plannen met een van de verkopers.
12:30 Het is woensdag, dus visdag! Je geniet van een gezellige lunch met collega’s.
13:00 Na de lunch controleer je de inkoopfacturen, check je of alles geleverd is en accordeer je wat gereed is.
14:00 Een klant komt binnen voor een afspraak met Bart. Na de afspraak wil de klant ook onze raamdecoratie zien. Je helpt Bart door de juiste stalen te pakken en aan de klant te tonen.
15:00 Je zorgt dat de showroom weer netjes is voor de volgende bezoekers en gaat daarna door met het afhandelen van je e-mails.
17:00 Je werkdag zit erop! Lekker naar huis en genieten van het avondzonnetje.
  • Een salaris tussen de € 3.100 en € 3.900 bruto per maand op basis van 40 uur;
  • Na één jaar heb je een vast contract;
  • Een gezellige en sociale werksfeer, we doen het samen!;
  • Een afwisselende baan. Jouw werkzaamheden gaan van planning tot administratie en je hebt veel contact met de klant;
  • Je hoeft niet over te werken;
  • Een sociale baan, zowel telefonisch als in de showroom;
  • Reiskostenvergoeding en een mooie lichte werkplek;
  • Jouw uitdaging ligt in het zo snel en goed mogelijk oplossen van telefoontjes;
  • Het is een hele zelfstandige functie waarbij je zelf je werkdag mag bepalen;
  • 25 vakantiedagen en 13 adv-dagen bij 40 uur;
  • Bouw cao pensioenregeling;
  • Collectieve zorgverzekering vergoeding;
  • Meerdere keren per jaar een leuk uitje en een borrel;
  • Je kunt doorgroeien in je functie en in je salaris;
  • Op de woensdag halen we altijd vis met zijn allen;
  • Parttime werken vanaf 16 uur is mogelijk;
  • Gevarieerd en dynamisch werk. Van de ene dag bijna geen telefoon tot een telefoonlijn die niet ophoudt met rinkelen;
  • We zijn een groeiend bedrijf.
  • Jij hebt drie jaar werkervaring als Office Manager;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden;
  • Je kunt ad-hoc reageren;
  • Ervaring in de bouw is een pluspunt;
  • Je bent gezellig en sociaal.

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of ons via de WhatsApp-knop een berichtje stuurt, nemen wij contact met je op.

 

Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd stellen aan mij, Nico, door te klikken op de WhatsApp-knop!

Stijl Kozijnen - De schakel tussen binnen en buiten

De specialist in kunststof kozijnen, ramen, deuren en schuifpuien. Wij werken met onze eigen vakmensen, die dagelijks onze producten leveren en monteren in de regio. Wij zijn dealer van onder andere de kwaliteitsmerken ALKU, Keje, Keralit en Vinyplus gevelbekleding. Onze showroom is gevestigd in Leerdam.

Vacature opslaan?

Vul jouw e-mailadres in, dan sturen wij de vacature naar je op!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.